Psichologė

Atnaujinta

 PSICHOLOGINĘ PAGALBĄ MOKINIAMS IR MOKYTOJAMS TEIKIA

PSICHOLOGĖ JURGITA ČEČĖTIENĖ

Psichologės darbo laikas: antradienis, trečiadienis 8.00-16.30 val.; penktadienis 8.00-12.00val.

42 kab.

 

Psichologinės pagalbos tikslas – rūpintis mokyklos bendruomenės narių psichine sveikata ir reikalingų psichologinių ugdymo sąlygų sudarymu, padėti mokiniui atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis.

 

Psichologinė pagalba mokykloje teikiama, kai:

  • Mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai. (Tėvų raštiškas sutikimas dėl psichologinės pagalbos teikimo reikalingas mokiniams iki 16 m.)
  • Kreipiasi mokinio tėvai.
  • Siunčia mokytojai, gavę tėvų sutikimą.
  • Rekomenduoja Vaiko gerovės komisija.

 

Mokiniai į gimnazijos psichologą kreipiasi, kai:

  • susiduria su mokymosi sunkumais, nenori mokytis ar lankyti pamokų;
  • nori atrasti, koks mokymosi stilius jiems padės pasiekti geriausių rezultatų moksle;
  • susiduria su įvairiomis baimėmis: lankyti mokyklą, kalbėti prieš klasę, rašyti kontrolinius, laikyti egzaminus ir kt.;
  • nori pagerinti savo bendravimo įgūdžius: išmokti valdyti neigiamas emocijas, susidraugauti, atsisakyti drovumo;
  • susiduria su sudėtingomis gyvenimiškomis situacijomis: kur stoti mokytis ir pan.;
  • abejoja dėl savo gebėjimų bei talentų;
  • nori išmokti kūrybiškai spręsti problemas;
  • susiduria su liūdesiu ar nerimu;
  • gedi po netekties;
  • liūdi dėl to, kad skiriasi/išsiskyrė ar išvyko gyventi į užsienį tėvai (ar vienas iš jų);
  • nori pasikalbėti su suaugusiuoju, kuris jo nebaus ir neišduos;
  • nori atsisakyti žalingų įpročių;
  • nori tobulėti kaip asmenybė ir t. t.

 

Mokinių tėvai į gimnazijos psichologą kreipiasi, kai:

  • nori sužinoti vaiko nesėkmių mokykloje priežastis ir spręsti su jomis susijusias problemas (mokymosi motyvacijos, nepažangumo, pamokų nelankymo ir t.t.);
  • nori patobulinti bendravimo su vaiku ar vaiko auklėjimo įgūdžius;
  • tiki, kad santykius su vaiku gerinti įmanoma ir niekada ne vėlu;
  • vyksta skyrybų procesas ir tėvai rūpinasi vaiko psichologinės gerovės išsaugojimu;
  • pasikeitė vaiko elgesys ir tėvai neatranda elgesio pokyčių priežasčių;
  • vaikas agresyvus, negebantis valdyti neigiamų emocijų;
  • vaikas konfliktuoja su mokytoju ar klasės draugais;

 

 

Mokytojai į gimnazijos psichologą kreipiasi, kai:

  • nori nustatyti mokinio nesėkmingo mokymosi prielaidas ir bendradarbiauti padedant mokiniui pasiekti jo gebėjimus atitinkančius rezultatus;
  • nori sukurti palankų klasės mikroklimatą;
  • nori paskatinti mokinio mokymosi motyvaciją;
  • susiduria su krizinėmis situacijomis: smurtą šeimoje patiriantis ugdytinis, ugdytinio gedėjimas, savižudybė, smurto atvejai ir pan.

 

 

 

Neįgaliesiems